A termékekről
Termékeink 100%-ban magyar kézműves termékek, hagyományos módon készültek, bio minősítésűek, a termékek előállításást a Biokontroll Hungária Nonprofit Kft. ellenőrzi.
A termékfotók között az ablakos papírzacskók bemutató jellegűek, Ön környezetkímélő és aromatartó papírzacskóban fogja a terméket megkapni.
A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. A jobb felső sarokban az aktuális kiszereléshez tartozó ár látszik. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket először a megfelelő kiszerelésre kattintva majd az „Ebből veszek” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A "Kosár" menüpontra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, s egyúttal itt van lehetősége beállítani, hogy melyik termékből mennyit szeretne vásárolni. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés várható végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Megrendelem" gombra. A következő lépésben adja meg elérhetőségét és a szállítás adatait. Ha egyetért a megrendelés tartalmával és meggyőződött az adatok helyességéről, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Submit Order” gombra. A fizetés és átvétel módját majd emailben egyeztetjük a megrendelés feldolgozása után.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes irányárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett talál. Az irányár a termék súlya és a kialakított egységcsomagolás alapján kerül meghatározásra. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról.
A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása 48 órán belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítására a „Submit order" gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről 48 órán belül e-mailes visszajelzést küldünk, majd amelyre válaszolva tudjuk egyeztetni a fizetési ás átvételi módokat.
Fizetési feltételek
Személyesen - áruházunkban történő vásárlást követően lehetőség van a személyes átvételre és készpénzes fizetésre.
Személyes átvétel helyszíne: József A. u. 9., 7815 Harkány
Postai úton - a termék és a postázás költséget Megrendelő előre utalja a megadott számlaszámra, majd a pénz megérkeztekor a csomag feladásra kerül.
Futárszolgálatal - Miután a terméket banki átutalással Megrendelő kifizeti, átadjuk a csomagot a GLS futárszolgálatnak. A futárszolgálat díja 1200-1700ft között várható, a csomag méretétől és súlyától függően, melyet a kézbesítéskor kell kifizetni. A csomag érkezése a feladást követő munkanapon várható. Az ár és a szállítási határidő csak Magyarországon belül érvényes.
Számlaszám:
Üvegfény Bt. 50300116-10003279
A termék várható szállítási idejét a webáruház ismerteti a visszaigazolási folyamat során. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon, vagy a feltüntetett elérhetőségek valamelyikén.
A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.
A termék visszaküldése: a terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás: Az internetes áruházban történő vásárlás távollévők között, írásban kötött szerződésnek minősül. A szerződéskötés nyelve kizárólag a magyar. A szerződés hatálya a visszaigazolással áll be és a teljesítéssel zárul le.
Elállási jog/Visszaszolgáltatási garancia
Vásárló a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
Az elállás jogát abban az esetében gyakorolhatja a Vásárló, és csak abban az esetben, ha az árut sértetlenül juttatja vissza.
Az áru visszajuttatása történhet személyesen is, az ügyfélszolgálattal történő előzetes időpont egyeztetést követően. Az elállás elfogadása és az áru visszavétele után a különbözeti összeg elszámolása a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyezően történik, legfeljebb az elállás elfogadásától számított 15 napon belül. Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli. Értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vásárló kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Amennyiben a termékről felbontás során a házhoz szállítást végző személy jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Az elállás érvényesítéséhez kérjük, keresse meg ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségeink bármelyikén, és ott segítenek Önnek a lebonyolításban. Ezzel párhuzamosan fontos, hogy az elállás tényét írásban (e-mail, postai levél) is jelezze!
Felhívjuk azonban Vásárlóink figyelmét, hogy a termék átvétele után tapasztalt bármilyen minőségbeli probléma esetén forduljanak bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz, mert minden olyan esetben, amikor a Vásárló felelőssége egyértelműen kizárható, saját költségünkön gondoskodunk a hibás vagy használhatatlan áruk cseréjéről.
Megrendelés módosítása, törléseA 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld a webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az Értékesítő és a Vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a Vásárlónak, hogy rendelési igényét a rendszer regisztrálta és továbbította az Értékesítő illetékes munkatársa felé.
Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy az "Elérhetőségek" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor (email cím, telefon).